Kızlar 4. Ay atağındayız üstelik kolik bir bebek akşam 6 dan 8 e kadar çatlar derecesinde ağlıyor her yeri kıpkırmızı oluor 😔 8 de yada 9 dada çok yorulup uyuyor her gün bu şekilde inan artık çaresizlikten ne yapacağımı bilemez oldum 🥺 kolik bebekler nasıl uyur neler yapman gerek kucak dışında asla durmaz birşeyle en fazla 10 dk oyalanır sürekli kucakta ve ayakta olmamız lazım oturduğumda ağlar inanın tüm organlarım ağrıyor artık bir çare bulan varsa yazsın sevdiği şeyler neler artık ağlmasn mutlu olsun istiyorum… Kendimi çok kötü hissediyorum hiç iyi bir anne değilim gibi hissediyorum çözümsüz kaldım 🤷🏼♀️