ask uyku aralıklarına dikkat edin uyku penceresi diye bi şey var bebeklerin ayına göre uyanık kalma süreleridir. O süreyi geçirirseniz bi daha uyutmanız zor oluyo. Bi de herzaman uyuturken kendinodasına götürün ve karanlık olsun. Ben gündüz gep salonda emzirip uyutmaya çalılıyodm bi saat emiyodu uyuyodu yatağa koyduğum an uyanıyodu. Şimdi kendi odasında karanlıkta emziriyorum 15 dakkada uyuyo yatağına koyuyorum 1 saat falan uyuyo gündüzleri