Arinyalin emzirirken amonyaksız boya ile boyadım. Çok çabuk akıyor tabi. İstersen tavsiye veririm boya konusunda. Tabi şimdi sütüm bittiği için tamamen mama kullanıyoruz şimdi kasmıyorum boya konusunda. Yanına yaklaşmıyorum amonyak kokusundan rahatsız olmasın diye sadece. İlk boyasının zaman.