-Eylul- nimerixi 4 ve 6 aylara yazdı bize. Çok farketmez diye düşünüyorum, o aşıyı 3 ayken de yapıyorlar. Bexeroyu hiç yaptırmayan da var, arkadaşın doktoru gereksiz demiş ama ben Gereksiz olduğunu düşünmüyorum, aşılar önemli. Sadece minnakların ateşi çıkınca bizler de üzülüyoruz işte 🤷♀️