Giizemm Kızlar bebeğim 6 aylık ilk doğdu zamanlar emzik alıyordu sonra vermedim sanırım unuttu artık almıyor emziği ememiyor dişini kaşıyor emzikle🤔Nasıl alıştıra bilirim ??
zlhaa00 Giizemm hangi emziği veriyosun ? Bnmde emmiyordu dün philips avent aldım bırakmadı hala emiyo
zlhaa00 Giizemm sürekli ver canm bende 5 aydır uğraşıyorm yeni tuttu agzına koy elinle tut atmasın biraz uğraşırsan tutar
Durum_m Giizemm aynen o yönü var tabi susturucu gibi ama benim kızım gece uykudan o emzik yüzünden uyanıyo vermiyorum ağlayıp uykusunu açıyo o sıra keşke bıraksa şu emziği diyorum