Gossipgirl14
5.5 aylıkken kullanmaya başlamıştım 🤪 Bize zararı olmadı ama günde 1 saat duruyordu içinde maximum . 5.5 aylıkken emekledi , 6 aylıkken oturdu , 6.5 aylıkken sıraladı ve ⅞ aylıkken yürüteçten inmeyi öğrendi birdaha koyamadım 😒 11 aylıkken de yürüdü , ayak ucunda da yürümedi hiç .