Prrnsesiim38 Annem gilde kaldım dün ve anneme bi anda üşüme geldi tir tir titredi sonrasında az ateşlendi bi banyo yaptı rahatladı biraz sabah kalktığında ise başım agrıyor cok kotu ve ishal olmuşum dedi hemen test yaptırmaya gitti sizce bu covıd belirtisi mı😔
Tortilla Prrnsesiim38 herkeste tat koku kaybı olmıyormus bazılarında belırtı bıle olmadıgını dusunursek belırtıler herkeste aynı olmaz. Allahım ne kdr arttı inş degıldır Allah sifa versın
Aksumervenur Prrnsesiim38 tat ve koku kaybı en son beliren bir durum zaten hemen belli etmez kendini. Hemen gidip test vermesi çok iyi olmuş. Maalesef covıd belirtileri çünkü. İnşallah korktuğunuz gibi olmaz. Geçmiş olsun
Prrnsesiim38 Aralik2019 öksürük falan yok ve kendini iyi hissediyor tat alma da var koku kaybı da yok 😔
Prrnsesiim38 Tortilla inşallah 😔 insan gerçekten psikolojik olarak çöküyor acaba bende de mi var diyor ya bebegimde varsa diye tedirgin oluyor bi bitmedi illet 😔
Tortilla Prrnsesiim38 inş degıldır canm olsa bıle kendımı bırskma c vıtamını al ve bol su iç. En iyi ılac ıkısıymış.