Kızlar selam.
Kızım 13.5 aylık yürümekte sorun yaşıyoruz şöyle ki bir acelem yok . Ama bana bi yere tutunmadan asla yürümüyor korkusu var . Kardeşimle aramıza aldık dün bana koş koş yaptım desteksiz 3 adım attı hemen boğazıma sarıldı korkuyu aşmak için ne yapabilirim ? Sonra şunu soracağım sizin bebeklerinizin gelişimi ne yönde . Şuan baba dede anne eda hadi mama gibi şeyler söylüyor ağzı susmuyor yemek yemeyi çok seviyor emme delisi çalışan bir anneyim hazirandan beri annem bakıyor . İstediğini yaptırana kadar ağlıyor oyuncaklara ilgisi çok sınırlı hemen herşeyden sıkılıyor . Tuvaleti gelince masanın altına girip orda yapıyor. Sinirlenince saçını çekip baş baş yapar gibi kafasına vuruyor . 7-8 dişi var. Söyleyeceklerim bu kadar ☺️ Siz de bana bu dönemliler de ne tür aktiviteler var yardımcı olursanız sevinirim