Rabiss01 Merhaba sevgili anneler.. Oğlum bugün 4 günlük idrar olu enfeksiyonu çıktı bugün 2 gündür hastanede yatıyor süt pompalayıp gönderiyorum ama göğüslerin bir sonrakine kadar çok şişiyor canım acıyor buzlukta saklayabilirsin dediler ne kadar doğru ne kadar saklayabilirim?
Aslanmmm Rabiss01 oda sıcaklığında 3 saat buzdolanbında 3 gün dondurucuda 3 ay,her 2 saatte 1 sütünü sağ ki mastit olmayasın
Deletedmom334 Rabiss01 buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay dondurucuda 6 ay durabiliyor, bebeğe verirken de ısıtmak için benmari usulü yapman gerekiyor
Ebrareylulll Deletedmom334 ben yaptım ama çok iğrenç bir kokusu var anne sütünün buzluğa atarken öyle kokmuyordu tadıda değişmiş
MTZ-61 Denizada0 aslında 6 ay da saklanır ancak 3 ay içinde tüketilmesi daha uygun. mesela 4 ay geçti sütü veremezsin diye bişey yok. zaten 6 ay beklemesin ki, dışarı çıktın mesela alırsın sütü yanına emziremediğinde onu verirsin daha güzel 😊
Aslanmmm Ebrareylulll buzluktan çıkardıktan sonra direk ısıtma yapılmaması lazım benmari usülü bir kaba sıcak su koyup başka bir kaba anne sütünü koyup içine oturtuyoruz öyle eritiyoruz.her sağılan süt ayrı saklanmalı.ısıtılan sütü tekrar ısıtma yapmıyoruz tekrar ısınan süt bozuluyor.saklanılan sütlerin üzerine tarih yazarsanız kolaylık olur
Pineapple20 Kardeşim tıp öğrencisi onun notlarında okumuştuk dışarıda 3 saat, buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay