Kızlar bebeğim neredeyse 3.ayını dolduracak dün farkettim ağıziçinde ust damağın iki tarafında da beyaz küçük sert bir şişlik vardı acaba diş mi dedim fakat yan taraftaydı doktor milia olduğunu söyledi bebeklerde normalmiş fakat takip edeceğiz dedi böyle birşeye rastlayan var mı acaba ?