Kızlar 8 buçuk aylık kızım geçen hafta ateşlendi akşama kadar düşmeyince calpol vermeme rağmen acile gittik. Tahliller yapıldı Boğaz enfeksiyonu dedi doktor. 3 tane iğne 1 tane antibiyotik şurup verdi. İğneler bitti dün antibiyotik şuruba başladık ki akşamında kızımın vücudunda kırmızı isilik gibi şeyler çıktı. Doktora resim attım alerjik yapmış kullanma dedi. Vücuda alerji yaptığı için şu an başka ilaçta kullanamayız dedi bi kaç gün bekleyelim dedi. Ama kızım hala iyileşmedi halsiz mutsuz iştahsız çok üzülüyorum 😔 şimdi ilaçta kullanamıcaz bi kaç gün nolucak böyle bilmiyorum kızım iyi olmadıkça bende iyi hissedemiyorum üzülüyorum 😔 Boğaz enfeksiyonu geçiren var mı aramızda nasıl atlattınız ne kadar sürdü 😔