Marjinal_Anne2 Merhabalar bestiron kullanan anneler bir sorum var , kızımın kakasında dünden beri ufak ufak parçaçıklar var böyle kan gibi koyu ama acaba kan mı yoksa ilaçtan mı 3 gün oldu kullanalı da
Deletedmom11 Marjinal_Anne2 ilaçtaki renk pigmentleri olabilir. Aynı sorunu vegaferonda bayağı avuç kan gbi , bestironda ufak damla kan parçası şeklinde görünce doktorumuz söylemişti