cydcvk rotateg diye 3 dozluk olanı var onu 2.ayda başlıyorsunuz diye biliyorum ama rotarix var bide 2 dozluk biz ilk dozu 3.ayı demişlerdi yaptırdık diğer dozda 5.ayda olcak o yüzden doktoronuza sorun hangisini yapacaksa ona göre alın bence cünkü doz farkı var aylara göre bide rotarix olanın alerjik durumu var galiba araştırıp alın yani herkesin durumu farklı olabiliyor🍀sağlıkla