Seherronya Benim önceden kaydım vardı uluslararası ilişki bölümüne e devletten baktığımda pasif görünüyor bu kaydı silip 2. Üniversite kapsamında kayıt yaptırabilir miyim ? Sisteme giriş yapamıyorum kaydım görünmüyor hiç :/
Mora Benimde aynı dönem kayıt ücretini yatırmadığımız için pasif gözüküyormuş. Aradım 2 yıllık bir bölüm seçebilirsiniz kaydı sildirirseniz böyle 4 yıllık olmuyor dediler. Bende uluslararası 3. Sınıftayım 😂