Emelss- Ya kızmayın ama gitmeyin kimseye, görüşmeyin diyorlar. Neden yapıyorsunuz, neden? İnanın aklım almıyor cesaretinizi. Kimseyle ama kimseyle görüşmüyoruz, annemlerle bile. Bu bir süreç ve elbet geçecek. Dişinizi sokup evinizde neden oturtamıyorsunuz be güzel kardeşim.