Deletedmom348 Seni çok iyi anlıyorum ,annem de kronik koah hastası, neler yaşadık ne ataklar geçirdik, ama demek istediğim ALLAH korusun korona olsan sanki daha ağır belirtiler yaşardın gibi , sonuçta astım başlı başına zor bi hastalık ,yani İNŞALLAH değilsindir,için rahat olsun test yaptır yinede biran önce , negatifi de bizimle paylaşırsın 🤲☺️