Benim oğlumda 8.5 aylık emekliyor tırmanıyor durdurmak çok zor akşama kadar peşimde. Günde 2 ana öğün bir ara öğün veriyorum 3 ana ogune geçemedik kabız oluyor. Sabah kalkınca 7 gibi 120 ml devam sütü içer 9.30 10 gibi uyanır kahvaltı yapar. Kahvaltıda ev yapımı lor peyniri bir yumurta sarısı 2 bebe bisküvisi 2 adet kayısı muz veya avokado hangisi varsa onu katarim 1 küp peynir altı suyu eklerim ve 1 çay kaşığı keçiboynuzu unu eklerim karıştırıp veriyorum. 12-1 gibi tekrar 120 ml devam sütü 3-4 gibi meyveli yoğurt muhallebi Vs. 5 gibi tekrar devam sütü. 7 gibi çorba sebze yemeği ne olursa yediririm. 9.30 gibi devam sütü. En son 12 gibi uyanırsa süt içer yatar.