Benimki 24 aylık gel git dışında bişey demiyor erkek çocuğu oğlum benden başka kimseyi görmüyor gurbetteyim pandemiden dolayıda iyice eve kapandık psikoloğa götürdüm nöroloji bölümüne yönlendirdi gelişim geriliği mi var diye bişey çıkmadı kanda b12 eksikliği çıktı bazen o engel olabiliyormuş şuan b12 ilaca başladım onun dışında tv yasak sosyalleşmesi içinde insanlarla çocuklarla bol vakit geçirmesi gerekiyor dedi