kizlar 7 ay 22 gunluk kizim var yaklasik 6. ayindan beri kulak iclerini kanatircasina kasiyordu. 3 kere doktora goturdum kulaklarinda enfeksiyon vardir belki diye ama tertemiz dedi bir sey cikmadi. disten yapiyordur dedi doktor. dislerimiz 1 hafya once patladi simdi uzuyor. ama kizimin bu huyu gecmedi. ne zaman biberonila mama icse bas parmagini kulagina sokuyor. son 1 haftadir da sacini cekmeue basladi. aglama vs yok gayet normal gozukuyor emerken vs ama o sacimi oyle bir cekiyor ki elinde kaliyor kafa derisi kipkirmizi oluyor. caktirmadan elini tutmaya calisiyorum bazen ise yariyor bazen tekrsr elimi birakip sacini cekiyor. anlam veremiyorum basina gelen vsr mi