pdmrv bu cocuklar neden uyumuyor biz de ayni durumdayız 11 aylık oldu. Yorgunluğum hiç geçmiyor otururken bile yorgun hissediyorum kendimi 🤦🏼♀️
Bukette pdmrv evet doğumdan beri hep yorgun, uykusuz ve mutsuzum. Sürekli geçecek diye beklemekten bile yoruldum artık🤷🏻♀️🤷🏻♀️ İnşallah sağlığımıza bir şey olmadan atlatırız bu günleri
Kubranoyan Benim oğlum da 8 buçuk aylık kaç aydır böyle hep diş diş dedik ama bir türlü dişi çıkmadı da. Doğduğundan beri uyku yok benim de sinirlerim bozuldu artık. Sanırım bazı bebeklerin huyu böyle bir şey yokken bile ağlıyorlar
Bukette Kubranoyan yaa gerçekten aynı biz de öyle. Altlar çıkmadan önce diş diş dedik zaten iyi onlar çıktı ama hala aynı. Şimdi de üst çıkacak galiba diye diye günler geçiyo. Ama diş falan yok görünürlerde. Birine bir şey diyince de zaten bebekler öyle olur diyorlar deli oluyorum. Ben hiç böyle bebek görmemiştim oğluma kadar.
Kubranoyan Bukette bende bilmeden konusanlara sinir oluyorum gerçekten her bebek bir değil bazı bebekler doğuştan uyku sevmeyen yemek yemeyen huysuz oluyor anlamıyorlar çeken bilir ☹️