Bebegim 8 aylık ve bu hafta saçıma ombre yaptırcaktım. Aklıma geldi bi araştırayım zararı olur mu diye doktorlar kansere kadar zararının oldugunu yazmışlar. Baya bi korktum şuan ama ben dibe vurmicam sonuçta yine de zararı olur mu ya da boyatmasam mı hiç bilemedim. Sizler boyattınız mı ?