Günaydın hanımlaar🙋♀️ 14 aylık kızım 1 haftadır aşırı huysuz sürekli kucak istiyor sürekli yanında olmamı istiyor istediği olmazsa çığlık çığlığa ağlıyor benden başka kimse de durmuyor yemek zar zor yiyor asla ama asla oturmuyor sürekli hareket halinde sinirlenince kendini yere atıyor ağlıyor 2 yaş sendromumu sizce 🤔 bide doğduğundan beri eşim biraz sert seviyordu, şuan kızım babasına gitmek istemiyor gidince ağlıyor kucağında durmuyor nasıl alıştırabiliriz babasına bu arada eşim ilgileniyor daha doğrusu ilgilenmek istiyor ama kızım durmuyor bağırıyor ağlıyor ne yapabiliriz 🤷♀️