Ebrareylulll Kızlar sütüm kesildi bebeğimi şu an mama veriyorum ilkdoğdu sağlar sütüm maşallah çoktu bende sağdım sağdım buzluğa attım şimdi onları vermek istiyorum bir sıkıntı olur mu süresi ne kadar buzluktaki anne sütlerinin
Ebrareylulll Defneninannesi-1 çok teşekkür ederim canım sağol peki nasıl vericem acaba cezvedemk ısıtıp verim oda sıcaklığında mi beklim
Tugbaerdurn Ebrareylulll cezvede suyu ısıtın biberonu ısınan suyun içerisine koyun bileginizle sıcaklığına bakın
Deletedmom0099 Ebrareylulll donuk sütü geceden buzdolabına koyun. eridiğinde içeceği miktarı biberona koyun. bi kaba kaynar su koyup biberonu içine oturtun. arada elinize damlatarak sıcaklığına bakabilirsiniz. kesinlikle ocakta yada mikrodalgada ısıtmayın ☺️
Papatyaseverr Ebrareylulll sütü biberona koyup sıcak bir suyun içine koyun ama çok bekletmeyin hemen ısınıyor eğer buzu çözülmesiyse ben çeşmenin altına tutuyorum torbayı saha hızlı eriyor sonrada yine biberona altarıp sıcak suda ılıtın eğer hemen vermeyecekseniz derindondurucudan cukarıp üst dolaba koyun kendiliğinden eriyecektir akşama kadar erir şimdi cıkarsanız
Defneninannesi-1 Ebrareylulllrica ederim 😊önce oda sıcaklığındaki suda buzunu çözüyorsun hatta biraz serin bir su olsun .ondan sonra sıcak suda(kaynar su değil)bebeğin emebileceği ısıya getiriyorsun bebişine veriyorsun afiyetle yesin büyüsün inşallah
Ebrareylulll Defneninannesi-1 Amin inşallah canım çıkardım şimdi öyle yaptım ama çok kötü kokuyordu tadı iğrençti ya bozulmuştur diye vermedim
Defneninannesi-1 Ebrareylulll malesef koku oluyor ilk sağılan gibi olmuyor ama bu her zaman bozuk olduğu anlamına gelmiyor iyi sakladıysan buzdolabında bir sıkıntı olmadıysa örneğin uzun süre elektrik kesintisi gibi bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum