Kızlar ben üç dört gün öncesinde dondurma ve soğuk su içmiştim bide üstüne soğuk aldım grip oldum boğazlarım şişti. Sütümden de bebeğime geçti onun da şuan burnu akıyor öksürüyor hirliyip duruyor ateşi de ara sıra inip çıkıyor. Acile götürdük aspiratörle çek burnunu sürekli başka bişey söyleyemem şuan dedi yolladılar. Bı bitki çayıdır tavsiyedir biseyler söyleyin nolur hem duygusal hem fiziksel berbat haldeyim