Arifcanmoms1 Kizlar bebeğim 8 aylık 40 çıktığı gibi adet gördüm en fazla 1 gün gecikir di çok duzenliydi ama bu ay tam 11 gün gecikti duznelikler normalmidir bir test almalimiyim
BeyzaLivaLeyla Arifcanmoms1 bende kızım 5.ayından beri düzenli oluyordum 11 aylık oldu kızın geciktim içim içimi yedi test yaptım negatif 1 hafta sonra oldum ama bence bir test yap sende kuzum
busraaa01 Arifcanmoms1 Benimde bebeğim 6 aylık ve 1 hafta gecikti korunuyoruz ben test almaya cesaret edemiyorum bence emzirmekten kaynaklı düzensiz olabiliyormuş ona bağlıyorum ben canm.Benimki doğumdan sonra 2.ayda oldum ama 3 hafta da bir bi ara 2 hafta da bir gelmişti bi defa uzadı işte bilemiyorum
Deletedmom331 Arifcanmoms1 bende emzirmiyorum 2 ay geçti düzenli olan adetim olmadı. 7 aylık bebeğim var bu arada. Sürekli aklımda bi şüphe.. Test yaptım iki kere ikisinde de negatif çıktı korunduğumdan da eminim.