Alya2402 ayy inşallah bende olurum benim düzenli olur gecikince de hamile kaldığımı anlıyorum ben o yüzden korkuyorum ama ihtimal de vermiyorum ilk gebeligim de 2 gun geciktim test yaptım pozitif çıkmıştı bu oglumda da 3 gun geçti yaptim pozitifti ama şüphelendim o zamanlar simdi olmaması lazm diyorm bide o zamanlar korunması şimdi korunduk. eşim zaten ne yaptığını biliyor mu bana bisey olmaz diyip duruyor allahm yaa 😂