Mamaqueen 13 aylık olur mu 🙈
Bayadır beslenmemiz aynı şekilde çünkü.
Sabah uyanınca emer.
Sonra kahvaltı= omlet(peynirli, zeytinli, kabaklı, dereotlu vs. Her gün farklı şekilde) peynir, salatalık (yemez ama bir iki ısırır bırakır) ceviz çok az bal.
Sonra uyur uyanır
Öğle yemeği = çorba (Şehriye, yoğurt, mercimek, ezogelin) yanında yoğurt
İkindi meyve yer genelde kirazı çok seviyo onu yer. Ya da karpuz.
Akşam da bizle yiyeceği yemese bizle yer yoksa kabak, köfte, makarna, tavuk gibi şeyler yer yatar. Bu aralar emmeyi bıraktı iyice 🙄 bi sabah emiyo o kadar. Keşke daha fazla emse 🤷🏻♀️