Babynurse Aşıları yaptıran var mı deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim, 6. Ayda ilk dozu 8.de 2. Doz 2 yaşında hatırlatma dozu şeklinde önerdi doktorumuz, devlet aşılarıda var bu ay nasıl geçer bilmiyorum 🤔
Serene Babynurse hem a tipi menectra hem de b tipi olan bexsero’nun tüm dozlarını yaptırdık. menectrayı 9-12. Aylarda, bexseroyu 8-10 ve 15.aylarda oldu. Hiçbir sorun, ateş vs yaşamadan atlattık.
Muhammedd23 Babynurse canım 1 yaş öncesi yaptırma derim.zaten artij gayet dikkat ediyoruz ins 1 yaşına kadar bişey olmazsa bir yaş sinrasi tek doz yaparsın.hem çocuk için rahat olur hem maddi açıdan
Babynurse Serene ikisini neden farklı zamanlarda yaptırdınız canım doktor mu öyle istedi? Biz ikisini aynı zamanda yaptırıcaz
Serene Babynurse doktorumuz bu şekilde takvim oluşturdu. Her doktor farklı bir takvim oluşturuyor. Menenjit aşılarının dozu markasına ve çeşidine göre değişiyor, o yüzden böyle ayarladı.
Babynurse Muhammedd23 doktor öyle önerdi canım bende çok kararsızım bi tanıdığımda da ağır yan etkiler yaptı 🤔
Muhammedd23 Babynurse 1 yaş öncesi menenhljit tehlikeli diye demiştir ama bu öneriler doktordan doktora çok değişiyor.hic bir asırda ateşimiz çıkmamıştı bexseroda cikti