Kızlar günaydın. 2 ay önce erken doğum yaptım ve bebeğim 38 gün küvezde kaldı 27 gündür yanımda şükür sürekli emmek istiyor yatırıyorum uyanıyor koynumda çok güzel uyuyor hatta şuanda uyuyor güzel bir duygu kokusunu çekiyorum ama bana zor oluyor afedersiniz tuvalete gidiyorum ağlama sesini duyuyorum özellikle 2 3 gündür ve geceleri böyle gündüzleri bazen bu şekilde oluyor karnı doyuyor bezinden vede kilo artışından anlıyorum maşallah şükür sütümde geliyor 3 ay böyle olurmuş güvende hissediyorlarmış öyle okudum peki 3 aydan sonra düzeliyormu ya da nasıl düzelttiniz bu durumu?