Kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük. Takvime göre atak çoktan bitti ben de iki gün öncesine kadar kurtulmuştum ataktan. Ama iki gündür geceleri uykuya çok zor geçiyor bebeğim. İki gün önce üç saatte, dün iki saatte uyuttum bağıra çağıra uyanıyor hemen. Bakıyorum diş emaresi de yok ne o zaman bu huysuzluk?