2 aylıkken yaptırdık. 3 gün sargıda kaldı. Hiç ilaç falan kullanmadık. Sargısı açılınca antiseptik bi merhem ve ağrı kesici bi merhem sürdük sadece. Toplamda 7 günde iyileşmişti. Ve çok küçük olduğu için hiç zorlanmadık. Lazerle yapılmıstı. Belki ondandır ağrı sancı olmaması.