Ben kullanıyorum. Yararlarını anlatmakla bitmez. Bebeğim 8 aylık ilk 50 gün hazır bez kullandım sonra ybb başladım. Bir kere bile pişik olmadı çok şükür. Bildiğin bambu havlu 60 derecede 2 saat makina yıkıyor. Tek yaptığım bezi çöpe atmak yerine torbada biriktirip makinaya atmak. O kadar memnunnum kiii kesinlikle tavsiye ederim. Hazır bezin zararlarını anlatmayacağım zaten ortada. Tek diyeceğim ilk zamanlar poşet poşet bez çöpümüz çıkıyordu şuan öyle bir şey yok. Bebeğimin doğaya bir zararı yok o kadar mutluym ki.. asla zor değil inşallah dener ve yaparsınız. Bir bebek daha hazır bezden kurtulur. Eskiden annelerimiz ellerinde yıkar kaynatırmış. Şimdi at makina yıkasın, ne kadar zor olabilir ? Bir arkadaşımın kızı 1 ,5 yaşından öğrenmiş hemen başladı keşke daha erken öğrenseydim diye o kadar pişmanım ki dedi.. ybb candır arkadaşım Asla pişman olmazsın aslaaaa