ssevval Bebegim emerken o kadar cok hava alıyor ki lok lok diye midesine gittigini duyuyorum. Cok üzülüyorum. Gazı da hemen çıkmıyor bi rahat uyku uyuyamıyor yavrum. Var mi bizim gibi olan 😒
E_idil_kus ssevval gaz deilde dogdugundan beri zor emiyo emmedi dye zaten bi gogsumden cok az geliyo nerdeyse yok digerini wmzirenw kadar da iskence yani yerde yatarak ayakta hoplata ziplata 😬😬
E_idil_kus ssevval ilerleyen gunlerde rahatlayacaksin emin ol bn ilk aylarda cok kotuydum bi taraftan dikisler bi taraftan sarilik vardi uyanmiyidu emmiyidu tutmuyodu komsularla uyandirip zorla emziriyodum