SertapHilal Bende mastit var bebeğim emmiyor,bende iki göğsümü sağıp biberonla veriyorum.Genelde 90 ml veriyorum bazen de 70 cc Sizler ne önerirsiniz?
CigdeminMevasi SertapHilal bnde 20 günlk felandı geceleri 90 gündzleri 70 feln veriyordm doktorumz kusmadğı sürece sorun yok kusarsa miktarı düşür demiştş
Deletedmom334 SertapHilal mastit geçici bi şey ve en iyi çaresi emzirmek ve sağmak, yine de emzirmeye çalışın bence 🌷