Ada_Deniz canım iyice çalkalayıp kullan dolaba koyarsan donuyor içinde zeytinyağı olduğu için biraz bekletebilirsin ya da dışarda bekletebilirsin şuan hatırlamıyorum kaç derecede beklemesi gerekiyordu zaten kullanımı arkadaşlar yazmış ben ek bilgi vereyim dedim 🙈