Busragungor Oglum yataktan dustu kafasinin ustune bisey olur mu? Ilk defa dustu cok korkuyorum 5 dk falan agladi sustu
Deletedmom388 Busragungor Kafasının üstüne düştüyse bence yine de bir doktora götürün ne olur ne olmaz.Geçmiş olsun🙏🏻
Deletedmom413 Busragungor Bence hastaneye goturun 50 cm den yuksekse , kafaya denk geldiyse ,gozlerde kayma,kusma ,bayginlik hali yada bayginlik. Bu tarz durumlarda hemen gidilmeli.
Busragungor GamzeSarp sagol canim oyle korktumki hic yalniz birakmayiz iste saniyelik derler ya esim yerde orumcek gormus onu aliyim derken 😔
Marchmom Benim oğlum 5.5 aylıkken düştü malesef😔 Doktoru düştüğü yerin boyundan yüksek olup olmadığını sordu. Ama yine de götürmüştüm başını vs eliyle kontrol etmişti. 4 saat çok dikkat et demişti.