1 yasini 10 gün geçti gece sayamıyorum kaç kere emdigini nasıl kesicem . Biberon emzik asla kullanmadi kullanmıyor mama hiç vermedim keşke verseydim uykusuzluktan yorgun düşüyorum . Ayrıca ortamizda yatıyor beyfendi 😄 kendi odasına gündüz uykusunda yatiyo sadece bunu nasıl yapicam kafamda deli sorular 🤦🏻♀️