Dilara_Ada5747 Yani aslında öyle özel birşey yapmadım isteyerek de ayırmadım yatak odasında sepet beşik vardı onda rahat yatamamaya başladı sürekli kenarlara falan dayanıyordu. Odasına aldım çok rahat yatmaya başladı hala daha öyle yatağını çok seviyor geniş geniş yatıyor. Aslında oda çok uzak değil ama ben yine de duymamaktan korktum telsiz aldım başucumda duruyor