Bebeğim 68 gunluk, daha öncede post açmıştım dilinin kenarları kızarmış tahriş olmuş diye(sürekli emme gibi yapıyor dilini ondan olabılecegını dusunuyorum(aç değil kesinlikle) ) neyse bu aralar yanı yaklaşık 1 haftaya yakın inanılmaz salya akıtıyor ve dudaklarının arası köpürük tükürük neden böyle acaba yarın dr. Gideceğiz ama merak ettim sıkıntı mı var acaba ??🙄🙄