HazalOzan ben de benzer konu ile ilgili başlık açmıştım. Hemen dikkatimi çekti o yüzden sorunuz. Aynı şekilde sünnet sonrası pipimiz gömüldü maalesef.sünnet öncesi normal gözüküyordu. Ama doktor bu gördüğünüz deri, pipi aslında gömük dedi muayene sırasında. Sünnetten sonra nerde bu pipi demeyin. Düğme gibi kalacak, zamanla düzelecek dedi. Dediği gibi oldu. İlk 3 gün pansumanla kapalıydı. Üzerine sarı kantoran yağı döktük. 3. Gün ılık oturma banyosuna başladık. Pansuman çıkınca bir baktım pipi hiç yok, göbek deliği gibi😬 çok üzülmüştüm. Her altını açtığımda elimle dışarı çıkarıyorum. Kontrolünde olduğumuz doktor da baktı geçen hafta muayenemiz vardı. Zamanla düzelecek. 8-9. Aylarda daha da gömülür çünkü kasık kısmının en yağlı olduğu zamanlar. Sonrasında yavaş yavaş normalleşecek dedi. Şuan 6 buçuk aylığız biz. 1 buçuk ay oldu sünnet olalı. Artık kafama takmıyorum. Herkes düzelecek diyor. Bir de sarı kantoran çok iyi geliyor dikişler için aklınızda bulunsun.