Bal_bal Doktorum 40 günden sonra hemen adet de olabilirsin ama emzirdiğin süre boyunca olmayabilirsin de, ikisi de normal demişti. Tabii önce muayene etti ve 6 ay sonra tekrar kontrole çağırdı. Geçenlerde sütüm sanki azaldı, Bestlak önerir misiniz diye yazdığımda Galactago önerdi ama henüz alıp kullanamadım.