Arkadaşlar 3 aylık bebeğimin idrarı görünür bir şekilde azaldı . Neden olabilir acaba ? Normalde gece kalkıp 2-3 kez emer . Ve sabah kalktığında bezi dolu dolu olurdu . 2 gündür gece hiç yapmıyor zaten bezi kupkuru. Gün içinde de yapıyor ama baya azaldı . Ama doyduğundan eminim neden azalmış olabilir ? Başına gelen var mı doktora hemen gitmem gerekir mi acaba ? 😭