Sedaarya1206 Aynısını benim bebeğim yaşadı o yzdn sordum. 5 gün kakasını yapmadı zeytin yag verdım işe yaramadı. Doktorla konuştum gliserin karsuk diye fitil var hiç bir zararı olmayan bebeğime onu yaptım o kadar kaka yaptı ki rahatladı ama baktım kabızlık sorunu devam ediyor bu sefer doktora gittik. Duphalac şurup verdi ertesi gün kakasını yaptı şimdi rahatız. Bebeğim 53 günlük bu arada.