miracinnannesii Kızlar oglum 6 ay 20 günlük burnu akıyor şaştım kaldım napıcm var mı basına gelen🤦🏻♀️ Hastaneye gidicemde sizede danısmak istedim 🤦🏻♀️
Yigitensarinannesii miracinnannesii benin kide yaa . Sprey aldırdım eczaneden o iyi geldi ama hala tam olarak geçmedi
Kuzey03 miracinnannesii soğanı ikiye bölüp üstüne karanfilleri batır odasının bir köşesine yerleştir burnunu sürekli serum fizyolojik ile temizle
Azolili miracinnannesii tek burnu akıyorsa panik yapmayın akabilir burnu mevsim geçişlerindeyiz zaten. Temizleyin burnu aspiratör ve tuzlu su ile. Farklı bi belirti olursa götürürsünüz doktora
miracinnannesii Yigitensarinannesii bzim daha yeni oldu gece saat bası uyanıyordu 6 da birden aglamaya basladı ışığı actım baktım burnu akmış🤦🏻♀️ Burun aspiratörü ile temzledm biraz nefesi acıldı smdi uyuyor uyanınca hastaneye gdicem 🤷♀️🤦🏻♀️
GamzeNazli35 Boşuna götürmeyin başka belirti yoksa. Ben götürdüm ilaç bile vermedi önemsiz bişey bu dedi. Serum fizyolojik kullanmak yeterliymiş. 10 oldu hala akıyo
GamzeNazli35 miracinnannesii doktor bizi tıpışladı resmen boşuna ilaç yüklemeyelim çocuğa diye 🤗 odada kettle kaynattım burnunu temizledim. İlk günler su gibiydi şuan günde 1-2 kere akıyor.
Busme Bizim de dün sabah akmaya başladı nefes alamıyordu aynı sizin bebek gibi saat bası ağlayarak uyanıyordu ve bizde oksurmede başladı doktor grip olmuş dedi burun spreyi verdi serum fizyolojikle bol bol temizle dedi bir de doğal bir şurup verdi
miracinnannesii Kuzey03 yatagınn bi kenarına koysam olur mu soğanı? Birde bi damla varms adını unuttm ya o ne kadar etki eder acaba yakasına damlatılıyorms
Kuzey03 miracinnannesii evet o damlada işe yarıyor nefesini açar cold mix . Tabi en önemlisi sürekli temizlemek
miracinnannesii Azolili smdilik sadece burun akıntısı var bide arada hapşırıyor orda burnundakilerden dolayı sanırım