Kaanefe_ Gazı var diye bebegime verdm şimdide kabız yaptı ilaç offf kabız nasl geçicek bebegm zorlanıyo artk dayanamıyorum o hallerine
Zeyneptoprak Kaanefe_ bende sab simplex kullanıyorum düzenli saati saatine veriyorum 3 gündür sıkıntimiz yok devletin verdigi d vitamini bide kestim kakayi düzgün yapiyo karnına masaj yapincada kakasını rahat yapiyo 1 aylık henüz
serapalp Metail hiç bir ise yaramıyor , çok şekerli rahatsız eder bebeği . Nurse harweys gaz damlası deneyin hem içeriği temiz hem rahatlatır bize doktorumuz bnu önerdi sabah akşam 10damla çok gazlı ise değilse aksam 10 yeter
serapalp Kelebekkiz 55tl olabilir gaz damlalarının çocuğunu karşılamıyor özel maalesef bi tek metsil var oda bi ise yaramıyor
Bayramgiller nurse harvey şurubunu tavsiye ederim çok iyi gelicektir mutlaka deneyin damla fayda etmez şurubu kullanın çünkü çok gazlı bebeklerde şurup daha etkili oluyor