Mrym66 biz 8 aylık olduk. cok uyusma hatırlamıyorum ama şunu söylemek istiyorum. sütüm gelmiyor diye düşünmeyin. başta kolostrum gelecek zaten az bi miktar bile yeterli. sonra da emdikçe gelecek. süt biten bir sey değil. kan gibi düşünün
sağlıklı beslenin, bol bol dinlenin, bebek uyudukca siz de uyuyun, ev isi yemek icin yardim alin esinizden annenizden komsudan .sezaryan olanlar icin pozisyon olmasi lazim googleda arayın isterseniz.
Allah sağlıklı huzurlu bir ömür nasip etsin bebeğinizle.