Tavsiyem havalar sıcak diye bir anda üstünü inceltme. Özellikle sabaha karşı serin oluyor havalar dikkat et. Benimde boşalırdı terler özellikle emzirirken ve kanarcasına susardım. Buniyi bir şey vücudun atıyor ama dikkat et sakın üşütme ve bana sürekli derlerdi çorapsız gezme diye sıcak gelse bile. Bir iki defa giymedim üşüdüm birden 2 ay 4 günlük olduk hala üşüme geliyor ayaklarımdan bazen ihmal etme canım