Sevgi90 Bebeğim 5 aylık oldu 5 aydır regl olmuyodum annem sütün koruyodur olmazsın demişti bu ay oldum. Regl olmamanin bi artısı ya da eksisi varmı emziriken ? 5 ay erken mi regl olmak için bilmiyorum bu konuyu hiç
Emir123ali Sevgi90 bende dün oldum 3 bucuk aylığız sakına sütün koruyor diye korunmamazlık yapmayın bence
Ygll Sevgi90 doğumdan sonra 45 gün kanamam sürdü kanama bitti bir ay sonra falan adet oldum. Adet olmayınca şişkinlik oluyormuş Bi arkadaşım uzun süre olmadı doğumdan sonra neredeyse hamile gibi görünüyordu. Kendisi söyledi bana da adet olmadığım için böyleyim diye. Bana şanslısın demişti.
Sevgi90 Emir123ali yok ondan sormadım zaten hani 5 ay olmadım ben 7 ay olmayan var 9 ay olmayan var hemen olan var bu durumun herhangi bi iyi yada kotu tarafi var mi onu merak ettim
minibiranne Asminlina benimde 40 çoktı kanamam geçmişti sadece sarı su gibi akıntı vardı hemen 44.gğn tekrar kanamam başladı ama yoğun değil heralde adet oldum dimi senin nasıl oldu canım
Busuu Ygll yok canm ya bn 13 aydır olmuyorm şükür şişkinlik flan da yok o arkadaşının özel durumu galiba
oceanmummy Sutunuze bisey olmaz doktorum 1 sene surebilir regl olman dedi. Annem 1 sene sonra olmus ornegin. Siz beslenmenize dikkat edin diger etkenler stres haric sutunuze bir etki etmez
Sevgi90 oceanmummy bebeğim gece uyku arası çok güzel emiyor gündüz asla meme.istemiyor ilgisini dağıtmayacak sakin sessiz.ortam.secsemde gündüzleri uyanıkken reddediyor doktorum mama takviyesine başlattı buna biraz.üzülüyorum umarım sütüm azalmaz
Asminlina minibiranne benim 35 gun den sonra cok fazla geldi 40 a kadar sürdü o fazlalik ve anlamistim adet olduğumu cun 35 e kadar az az di kanama daha sonra 1 ay aonra yine oldum zaman girmedi yani hic
Asparya Tamamen kişisel. Bende 4 5 ay olmam diye düşünürken 40 ım çıkmadan oldum. 40 ım çıktığı gün adet kanamam bitmişti bile. Banada çok erken gelmişti bende eöziriyorum ama tamamen hormonal. 🤗
Hulyaaa Sevgi90 valla kırkım çıktı oldum. 21 aylık oldu haal emiyor hala.heray oluyorum bende ters tepti bu süt koruma olayı 😜