Baharmira Merhaba kizlar 11 aylık bebeğim var Bebelac kullanıyorum sarı kutu çok iciyo bı paket 500 Gr 5 gün gidiyor bimdeki bebevita almak istiyorum ama korkuyorum dokunur fln diye kullananlar memnun mu acaba
Cgdmckr Baharmira merhaba bn oglum 5 aylik olana kadar aptaml kullandm snra bebivita aldm fiyati uygun dye gayette iyi yedi oglum snra şu virusten dolayi uretilemedi tukendi smdo tekrar var ama o ara bebelaca gecince smdi bebelac yediyorm bebivitanin bi yan etkisi olmadi yani deneyebilirsin canim birde bebivita hippin yan markasi yani yurt disindada satlyo
Tuba Baharmira Ben almanya da yaşıyorum ve oğlum 11 aylıkken bebivita kullanmaya başladım çok da sevdi ve iyi kilo aldırdı, fakat almanya da satılan bebivitanın içeriği temiz, türkiyedekinin içeriği nasıl bilmiyorum ama çoğu önermiyor ordakini🤷🏼♀️