Oglummmmm Merhabalar kullandığınız memnun kaldığınız Bebek telsizi önerisi istiyorum kamerasız olanlar olabilir.
Uygarbebek Oglummmmm philips avent telsiz kullanıyoruz evimiz iki katlı üst katta bile çekiyo en ufak hareketi bile duyuyosun çok memnun kaldım pillide kullanılıyo yanına alıp gezebiliyosun ev içinde .. Hepsiburada dan 189 tl ye almıştık
Dilekalya Weewell ben çok memnunum sadece şarj süresi çok uzun değil ama fiyatına göre çok iyi perfermans ses iletimi çok iyi
Oglummmmm YazCilegi https://m.n11.com/kablosuz-kamerali-bebek-telsizi-gece-gorusu-isi-olcer-video-monit-P211341533?cid=604001&gclid=EAIaIQobChMIudysyeLk3AIVReR3Ch3eowPIEAQYByABEgLZyvD_BwE&gclsrc=aw.ds bu mu acaba
SeymaCesur Uygarbebek Ben de aynı sorunu yasiyorum. Gaz damlasi verip vermeme konusunda ikilemdeyim bir kaç gündür. 🤦♀️
deletedmom01 Oglummmmm Canım fiyat olarak bilmiyorum ama bende sormuştum çoğu motorola markasını önerdi istersen bi bak